Forum Prawo Pracy

Konferencja -

Opis wydarzenia

tagi:

Forum Prawo Pracy poświęcone będzie aktualnym regulacjom oraz planowanym zmianom przepisów z zakresu prawa pracy.  Prezentowane zagadnienia i poruszane tematy poparte będą o  liczne case studies oraz najciekawsze praktyki rynkowe przedstawiane przez osoby z bogatym doświadczeniem i chęcią do dzielenia się swoją wiedzą!

Zaproszeni eksperci poruszą bieżące kwestie i odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:

  • Jak egzekwować przestrzeganie zakazu od pracowników?
  • Jakie konsekwencje można wyciągnąć wobec pracowników naruszających zakaz konkurencji albo dopuszczających się nieuczciwej konkurencji?
  • Jakich informacji można żądać od pracownika pozostającego w konflikcie interesów?
  • Co może zrobić pracodawca w celu zapobiegania/przeciwdziałania konfliktowi interesów?
  • Jakie jest ryzyko zmiany kwalifikacji umowy o dzieło i umowy zlecenia?
  • Jakie są nowe obowiązki dla zleceniodawców związane z wprowadzeniem stawki minimalnego wynagrodzenia
  • Jaka odpowiedzialność i obowiązki ciążą na pracodawcy w przypadku mobbingu i dyskryminacji
  • Jak efektywnie zarządzać czasem pracy i nadgodzinami

Udział w wydarzeniu stanowić będzie doskonałą okazję do uzupełnienia wiedzy o aktualny stan prawny, dobre praktyki oraz do wzajemnej wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami.

Szczegóły wydarzenia

  • Termin: 07.06.2017 - 08.06.2017
  • Dz. tyg.: śr. - czw.
  • Czas trwania: 2 dni
  • Wstęp: płatny

Strona WWW

Strona www: Zobacz

Podziel się ze znajomymi:

f g l

Wykorzystujemy pliki cookies.