 31 maja w szczecińskiej Starej Rzeźni odbyło się wyjątkowe wydarzenie, adresowane do przedstawicieli świata biznesu z zachodniopomorskiego: konferencja #HRSzczecin 2017. Tematem przewodnim było budowanie marki pracodawcy na silnie konkurencyjnym rynku pracy Pomorza Zachodniego. Dlaczego staje się to tak ważne? Sytuacja firm ze Szczecina i regionu jest dość trudna. I nie chodzi tu o problemy finansowe, a o tzw. zasoby ludzkie. Rośnie zapotrzebowanie na pracowników, a wraz z nim pojawia się rywalizacja pomiędzy pracodawcami o dobrych, wykwalifikowanych i utalentowanych członków zespołu.
31 maja w szczecińskiej Starej Rzeźni odbyło się wyjątkowe wydarzenie, adresowane do przedstawicieli świata biznesu z zachodniopomorskiego: konferencja #HRSzczecin 2017. Tematem przewodnim było budowanie marki pracodawcy na silnie konkurencyjnym rynku pracy Pomorza Zachodniego. Dlaczego staje się to tak ważne? Sytuacja firm ze Szczecina i regionu jest dość trudna. I nie chodzi tu o problemy finansowe, a o tzw. zasoby ludzkie. Rośnie zapotrzebowanie na pracowników, a wraz z nim pojawia się rywalizacja pomiędzy pracodawcami o dobrych, wykwalifikowanych i utalentowanych członków zespołu. 
 Dla kogo była ta konferencja?
 W wydarzeniu mogli wziąć udział wszyscy zainteresowani tematyką szeroko pojętego HR-u, a zwłaszcza przedstawiciele dużych, średnich i małych przedsiębiorstw, doradcy personalni, pracownicy działów HR, kadra managerska i szkoleniowcy. 
 
 O czym była mowa?
 Podczas konferencji #HRSzczecin 2017 zaproszeni prelegenci przekazali wiedzę na temat nowych kierunków i inspiracji w budowie zdrowych i skutecznych firm. 
 
 Dlaczego warto było wziąć udział?
 Argumentów przemawiających za udziałem w #HRSzczecin 2017 było wiele. Uczestnicy wydarzenia:
 • dowiedzieli się, jak zatrzymać pracowników w firmie na dłużej oraz jak zwiększyć ich efektywność
 • poznali czynniki, które mają wpływ na zaangażowanie zespołu
 • nauczyli, jak zarządzać zaufaniem i motywacją pracowników
 • docenili wagę budowania sieci kontaktów w kontekście HR-u
 • zyskali wskazówki dotyczące skutecznej aktywności z zakresu employer brandingu
 • przeanalizowali nowe priorytety i kryteria efektywnego biznesu
 • porozmawiali o zmianach na rynku pracy Pomorza Zachodniego w ciągu ostatnich kilku lat.
 
				 
											
										
																			 
											
										
																			 
											
										
																			 
											
										
																			 
											
										
																			 
											
										
																			 
											
										
																			 
											
										
																			 
																			 
																			 
																			 
																			 
																			 
																			 
																			