Szkolenie ma charakter praktyczny i jest skierowane jest do osób, które w swojej przestrzeni zawodowej mają do czynienia z zarządzaniem, zatrudnianiem oraz współpracą z osobami z innych kręgów kulturowych.
Grupa docelowa: Dyrektorzy działów HR, menedżerowie, prawnicy obsługujący podmioty międzynarodowe, rekruterzy oraz prywatni przedsiębiorcy zatrudniający lub planujący zatrudnienie obcokrajowców w swojej organizacji.
Cele szkolenia:
- Nabycie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów z obcokrajowcami
- Nabycie umiejętności zarządzania różnicami międzykulturowymi w biznesie
- Nabycie kompetencji skutecznego zarządzania konfliktem i szokiem kulturowym
- Nabycie umiejętności posługiwania się zaawansowaną biznesową etykietą międzynarodową
- Nabycie umiejętności zarządzania komunikacją werbalną i niewerbalną z uwzględnieniem różnic międzykulturowych
- Nabycie umiejętności rozpoznawania i prowadzenia międzykulturowych gier korporacyjnych
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:
- zarządzać komunikacją werbalną i niewerbalną w przestrzeni międzynarodowej
- zarządzać negocjacjami międzykulturowymi
- tworzyć modele efektywnej współpracy z obcokrajowcami
- rozpoznawać kody kulturowe i zarządzać modelami komunikacyjnymi w – innej niż polska – kulturze organizacyjnej
- rozpoznawać narodowe i kulturowe style pracy
- wykorzystywać etykietę biznesową w formie zaawansowanej