O konferencji #LinkedinLocalVirtual
Organizator wydarzenia: Sharebee
Data: 12-14 października 2022, g. 10:00 – 16:00
Rejestracja na wydarzenie: linkedinlocalvirtual.com
Partner technologiczny: user.com
Partnerzy: Marketer+, d*fusion communication, OnePress
Wśród prelegentów znaleźli się:
- Marcin Sokołowski – CEO (Sharebee)
- Maja Gojtowska – Konsultantka HR
- Aleksandra Woźnicka – Employer Branding Expert (Bosch)
- Mateusz Żydek – Ekspert rynku pracy (Randstad)
- Anna Morwawiec-Bartosik – Założycielka HR rebels
- Karolina Karolczak – Marketing & Communications Director (Enel-med)
- Aleksandra Pszczoła – CEO (BeeTalents)
- Szymon Negacz – B2B Sales and Marketing Consultant (Wise Group)
- Łukasz Kosuniak – CEO (GrowConsulting)
- Bartek Ziemiański – Head od Social Selling Programs (Sharebee)
- Łukasz Malczewski – Managing director (d*fusion communication)
- Marta Czapik – Trener Technologii Microsoft 365 (Legalna Marta)
- Artur Kurasiński – przedsiębiorca, twórca i inwestor
Podczas wydarzenia na uczestników czeka w sumie 13 prelegentek i prelegentów, którzy podzielą się niezbędną wiedzą, ale przede wszystkim praktycznymi poradami. Pierwszy dzień konferencji – 12 października – będzie dotyczył zagadnień z obszaru employer branding, czyli budowania wizerunku pracodawcy. Aleksandra Woźnicka, employer branding expert w Bosch, w swojej prezentacji „EB like a Bosch – jak zaprojektowaliśmy nasze najlepsze kampanie” opowie m.in. o wskazówkach dotyczących kreowania pomysłów oraz o ścieżce tworzenia z nich realnych projektów. Wspomni też o tym, w jaki sposób angażować pracowników nie tylko do dobrego mówienia o pracy, lecz także o firmie. Tego samego dnia Maja Gojtowska zgłębi temat ludzi młodych na rynku pracy, odpowiadając na pytanie „czy oni zmienią rynek czy rynek zmieni ich”. Prelegentami, którzy również wystąpią 12 października, będą Mateusz Żydek, ekspert rynku pracy Randstad Polska („Nic nie może przecież wiecznie trwać, czyli co gwiazdy estrady mówią nam o obecnym rynku pracy”), Anna Morawiec-Bartosik, założycielka HRrebels („Czy HR-owiec może się przeliczyć?”) oraz Karolina Karolczak, marketing & communications director w Enel-med. Pierwszego dnia konferencji odbędzie się też panel dyskusyjny, podczas którego Marcin Sokołowski porozmawia z Aleksandrą Pszczołą, CEO w BeeTalents.
Drugiego dnia spotkania, poza FAME LLV, omawiane będą m.in. zagadnienia szeroko rozumianego Social Sellingu. Jakie są możliwości korzystania z narzędzi, które oferuje ten przyszłościowy proces sprzedaży? Elementem działań w tym obszarze mogą być webinary i właśnie o tym będzie mówić Anna Prończuk-Omiotek, konsultantka marketingowa i biznesowa w Anna PRO. Poza wspomnianymi wystąpieniami będzie można również usłyszeć o pomysłach na automatyzację marketingu i sprzedaży B2B płynących z doświadczeń CEO Grow Consulting, Łukasza Kosuniaka. Z kolei Marta Czapik opowie swoją historię budowania marki osobistej, dzieląc się tym, jak video pozwoliło jej „rzucić etat”. Natomiast jeśli ktoś zastanawia się, jak wygląda „Brand Design w codzienności marketera”, swoimi spostrzeżeniami podzieli się Kuba Enzo Rutkowski, właściciel studia brandingowego Kommunikat. Wśród prelegentów znajdą się także Łukasz Malczewski, managing director w dfusion communiaction („Pewnego razu w Dolinie Cyfrowej – opowieści biznesowe, których chcą słuchać klienci”), Bartek Ziemiański, head of social selling programs w Sharebee oraz Szymon Negacz, B2B Sales and Marketing Consultant w SellWise.