Praca zdalna: jak uniknąć błędów wdrażając nowe przepisy?

Niespełna dwa tygodnie temu w życie weszła nowelizacja Kodeksu Pracy. Wśród najważniejszych zmian znalazły się przepisy regulujące pracę zdalną. Zmusiło to pracodawców do stworzenia nowych procesów w firmach i poinformowania o nich pracowników. Zrodziło także wiele pytań i wątpliwości, dotyczących praktycznych aspektów wdrożenia nowego postępowania. Jak ustrzec się pomyłek i sprawnie dostosować się do zmian? Na najważniejsze pytania odpowiada Wiktoria Kuc, Dyrektor HR w Symfonii.

Czytaj więcej

Doradztwo podatkowe – wszystko, co musisz wiedzieć

Prowadzisz własną firmę i nie radzisz sobie z zawiłym i niejednokrotnie skomplikowanym prawem podatkowym? Nie wiesz, jak rozwiązać niektóre podatkowe kwestie? Jeśli tak, to kancelaria podatkowa jest miejscem, do którego powinieneś zwrócić się po pomoc.

Czytaj więcej

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.